Verasity i VeraEsports Q1 2022 rekapitulacija
Početak je novog kvartala i već se čini da 2022. prolazi velikom brzinom.Verasity i VeraEsports su iskusili značajan rast tijekom Q1 i sretni smo što smo čak i premašili ciljeve roadmapa.
U ovom članku ćemo se zabaviti roadmapom i kako smo ispunili ciljeve tijekom prvog kvartala 2022.
Također ćemo se pozabaviti ostalim ciljevima koje smo postigli u prvom kvartalu i kako se oni uklapaju u naše poslovne ciljeve i strategije. Počnimo s istraživanjem "updateova" naših prozvoda.
Nadogradnja proizvoda
Tijekom Q1, razvoj je bio uvelike fokusiran na kontinuiranoj integraciji s Brightcoveom; s uvođenjem nekoliko bitnih značajki za izdavače koji koji žele iskoristiti VeraViews ad-tech stack kroz Brightcove ecosustav.
Ova poboljšanja su dizajnirana s ciljem da olakšaju tvrtkama korištenje naših solucija kroz Brightcove i pristup raznim izvještajima i analitičkim značajkama. Ovo je krucijalno za Verasityeve poslovne potrebe i rast iz razloga što tvrtke koje koriste oglašavanja koristeći VeraViews, time generiraju prihode Verasityu, a iste koristimo i za "buy back" i "burn" $VRA.
A sada idemo istražiti roadmap stavke po redu kojim su izlistani i raspraviti kako smo ih isporučili tijekom Q1 2022.
1. Admin panel za Brightcove izdavače
VeraViews admin panel omogućuje jednostavnu implementaciju PoV tehnologije Brightcoveovim strankama.
VeraViews admin panel, prikazan na screenshotu iznad, omogućuje izdavačima upravljanje web opcijama i kanalima oglašavanja, aktivira ili deaktivira VeraViews klikom na dugme, postavlja VeraViews za reklamne kampanje i nudi mogućnost odabira video playera.
Mnogi izdavači i brandovi upravljaju više od jednom web stranicom. a mi im omogućujemo objedinjavanje njihovih reklamnih kampanja na VeraViews Dashboardu. Potrebno je samo nekoliko minuta za postavljanje VeraViewsa, jednom kada odaberete integraciju kroz Brightcove Marketplace, s pluginom koji je jednostavno integrirati u Brightcove Player koji omogućuje VeraViews. Tijekom ovog procesa, izdavači nam mogu poslati Player IDs iz Brightcovea i generirati plugin konfiguraciju kako bi jednostavno pratili VeraViews i reklamnu analitiku, kako ćemo i objasniti ispod.
VeraViews Admin Panel je trenutno u svojoj prvoj iteraciji i dostupan je za live upotrebu od strane Brightcove izdavača. Sretni smo što smo ispunili sve ciljeve Q1 2022 u zadanom roku,što će nam sada omogućiti da uključimo prve VeraViews klijente koji žele iskoristiti naša rješenja.
Nakon povratnih informacija od poslovnih korisnika, pravit ćemo kontinuirana poboljšanja i dodat ćemo nove funkcionalnosti po potrebi. Također ćemo dodati nove funkcionalnosti kako bi omogućili većem brojem korisnika korištenje Admin Panela,dodat ćemo opcije za procesuiranja plaćanja i krojenje profila izdavača.
2. Analitički dashboard za Brightcove izdavače
Izdavači koji koriste VeraViews imaju pristup mnoštvu industrijskih standarda analitike.
Kako bi kampanje bile uspješne, a kako bi izdavači iskusili snagu VeraViewsa, moraju biti dostupne detaljne analitike oglašavanja.
Analitička ploča se nalazi na admin panelu i prikazuje podatke kao što je totalni broj pregleda tj. doseg, stvarni ljudski pogledi (pogledi se smatraju validnima nakon provjere putem PoV), eCPM (prihod za svakih tisuću pojavljivanja oglasa), i prihod kroz reklamne kampanje izdavača. Ove analitike su prikazane za svaku web stranicu koju klijent prati. VeraViews analitička ploča pruža sve funkcionalnosti koje izdavači i očekuju od vodećeg tržišnog ad tech stacka, te ćemo također izraditi dokumentaciju za izdavače na administratorskoj ploči i analitičkoj ploči tijekom preostalog dijela 2022.
Ovo će služiti dvjema svrhama:
1) Omogućavanje našim partnerima besprijekornu implementaciju i korištenje VeraViews oglasa
2)Pružanje našoj zajednici specifičnih komponenti .
Izdavači također mogu odabrati vremenski tj.datumski raspon za prikaz analitike u .CSV formatu za potrebe praćenja, što će biti bitna komponenta izdavačima za plaćanja u normalnom vremenskom roku za validne reklame, jedna od VeraViews-ovih najbitnijih značajki.
3. Zatvorena beta verzija s inicijalnim Brightcove strankama
Kao što možete vidjeti iz informacija i screenshotova iznad , sad smo u poziciji da ponudimo zatvorenu beta verziju VeraViews ad tech stacka s inicijalnim Brightcove strankama.
Zadovoljni smo što možemo objaviti da je beta verzija live s inicijalnim testerima,uključujući iteraciju VeraViewsa koji koristimo za VeraEsports "stress-test" naše platforme. Naš VeraEsports sadržaj je sada dostupan kroz Brightcove, omogućujući nam da uključimo VeraViews i istražujemo mogućnosti i funkcionalnosti koje će biti ponuđene našim klijentima.
Ovaj period je krucijalan za "pročišćavanje" naše oglasne tehnologije za klijente. Kao što znate, VeraEsports ima ključnu ulogu u ovom procesu, usmjerava promet kroz naše ekskluzivne turnire i omogućuje nam da testiramo kako VeraViews riješava prijevare s oglasima.Dalje u tekstu istražujemo rast korisnika VeraEsports platforme s obzirom na promet.
4. VeraEsports — Poboljšanja tijeka kreiranja turnira
VeraEsports je zaprimila poboljšanja tijeka kreiranja turnira, što će olakšati korištenje i navigiranje kroz platformu i kreiranje Esports turnira. Ovo je dio naše šire strategije za povećanje korisnički generiranog sadržaja i za održavanje turnira vođenih od strane zajednice za Esports titule.
5. VeraWallet — Opcija exporta povijesti transakcija
Početkom prvog kvartala, objavili smo da se povijest transakcija iz VeraWalleta sada može jednostavno izvesti kao .CSV dokument za jednostavne izvještaje i integraciju u servise kao što je Koinly.
Ova opcija će pomoći $VRA holderima praćenje njihovih staking nagrada, provjeriti ulazne i izlazne transkacije i upravljanje Watch & Earn-om za porezne izvještajte i račune za kraj godine.
6. VeraWallet — Automatizirani KYC / Live Chat Funkcionalnost
Automatizirani KYC će se nastaviti nadograđivati,dio po dio kroz Q2. Djelomično smo zamijenili uvođenje ove funkcionalnosti tijekom prvog tromjesečja s uvođenjem funkcije Live Chat za VeraEsports, što je izvorno bio cilj Q2. To je bio prioritet za VALORANT Champions Tour APAC i GalAxie Cup turnire uživo koje smo ugostili kroz prvo tromjesečje 2022.. Live chat funkcionalnost je nedvojbeno dala doprinos ogromnom broju korisnika koji su se zadržali na VeraEsports što opisujemo u tekstu ispod.
VeraEsports Updates
The VCT 2022 APAC je glavni događaj na Esports kalendaru.
U Q1 2022, objavili smo turnire s Riot Game-ovim VALORANT Champions Tour 2022 APAC regija i također smo ugostili GalAxie Cup 2022 u suradnji s The Gaming Company.
VALORANT Champions Tour 2022 APAC je naširoko popularan događaj na esports kalendaru koji značajno popularizira VeraEsports.Ovo nam je omogućilo da privučemo i zadržimo više korisnika na VeraEsports, što ćemo prodiskutirani detaljnije u tekstu ispod.
Nastavljamo povećavati ponudu igara koje prenosimo i turnira koji se održavaju na VeraEsportsu, te smo u pregovorima s developerima videoigara oko dovođenja novog i uzbudljivog sadržaja na VeraEsports, uključujući nove naslove.Ovo će biti značajna stvar kroz 2022. godinu i glavna zona interesa za Perrya, našeg novog šefa VeraEsportsa.
Ostale prekretnice u Q1 2022
Naš roadmap progres je važan, ali tu je još dosta vijesti vezano za Q1 2022 o kojima možemo razgovarati! Jedna od bitnijih stvari u Q1 2022 je PoV Patent odobrenje u Kini.
Naša Proof of View tehnologija je prošla ispit od Narodne Republike Kine od "National Intellectual Property Administration" — čime je postala prva ad tech blockchain tehnologija čiji je patent odobren u Kini!
Patent će biti objavljen u Kini s naslovom“System and Method for Proof of View via Blockchain”. PoV je prošao procjenu 5.1.2022. ,a rezultat se može provjeriti ovdje na kineskom ili engleskom.
Vezano za izlistavanja na svjetske mjenjačnice, dospjeli smo na Huobi Global, Crypto.com (uključujući uključivanje na njihov SuperCharger event), Poloniex, Phemex, i integriranje $VRA u StrikeX wallet.
Početkom ožujka, bili smo oduševljeni što možemo pozdraviti Perrya Smitha kao šefa VeraEsportsa. Perry je se pridružio timu kako bi pomogao u razvoju,adaptaciji i rastu naše Esports ponude, donijevši sa sobom obilje iskustva i kontakata iz Esports industrije.
Također smo se obvezali produženju našeg stakinga programa kroz 2023. u postotku od 18.25%. Ove promjene su na snazi od danas (1.3.2022).
Razriješili smo Bithumb listing upozorenje radeći blisko sa Xangle kako bi smo osigurali da su naše revizorske objave ažurne i da prate naša postignuća.
Društvene mreže, Marketing i Komunikacijska postignuća u Q1 2022
U prvom kvartalu smo dostigli kritičnu količinu postignuća Verasitiyeve medijske dostupnosti,rasta kanala i medijske pokrivenosti.Razvili smo naše komunikacijske kapacitete, pozdravivši Elliot Hilla kao komunikacijskog direktora u prvom mjesecu 2022.
Tijekom prvog tromjesječja , konstantno smo bili pokriveni od strane vodećih publikacija kao što su Forbes, Entrepreneur, Esports Insider, Nasdaq, CoinTelegraph, Yahoo! Finance, The Drum, kao i mnogih drugih.Ovo predstavlja korak naprijed u medijskoj prisutnosti i pokrivenosti.
Kao što je naš šef financija Elliot Hill ranije istaknuo, ovo je od krucijalne važnosti kako bi osigurali da Verasity brand postane prepoznatljiv među industrijskim liderima, a ovo će sve rasti i nastaviti se tijekom ostatka 2022. Također smo napravili nekoliko podcasta ,a planiramo ih još napraviti!
Na Verasity.io mrežama, dosegli smo velike brojeve na Twitteru,čak 250k pratitelja i 10k članova na Discordu na kojem imamo partnerski status. Broj Twitter impresija, zasigurno najvažniji rast na platformi, nastavlja rasti velikom brzinom sa skoro 16 milijuna impresija tijekom Q1 2022 (15,790,000 točno) i više od 70,000 spominjanja na Twitteru!
Kao što je istaknuto iznad, promet i angažman na VeraEsportsu raste što je jako bitno dok nastavljamo s beta testiranjem VeraViewsa.
To je formiralo osnovu naše strategije prijenosa turnira i zahtijevalo je imenovanje Perryja Smitha za voditelja esporta kako bi se unaprijedilo usvajanje. Međutim, također poboljšavamo načine s kojima zadržavamo korisnike na našoj stranici VeraEsports.
U Q1 2022, smanjili smo "bounce rate" VeraEsportsa s enormnih 65.67% na samo 25.64% ,sa 74.69% u prethodnom kvartalu Q4 2021. Za one koji nisu upoznati s izrazom bounce rate i njegovoj važnosti, to je broj korisnika koji su napustili web stranicu nakon samo nekoliko sekundi,a bounce rate od 26 do 40% se smatra odličnim od strane eskperata.
Veliki bounce rate je negativna metrika posebno za entertainment platforme, i stoga smo sretni što su nam poboljšanja platforme omogućila da znatno reduciramo pad bounce ratea i da zadržimo korisnike po stopi koja se u marketinškoj industriji smatra više nego odličnom.
To znači da naše nove značajke, kao što je live chat funkcionalnost ili turnire koje smo doveli na našu platformu VeraEsports zadržavaju korisnike s odličnom stopom.
Također, prosječno trajanje VeraEsports sesije je povećano za 37,53% u usporedbi s Q4 2021, također je broj sesija po korisniku porastao za 17.59% u Q1 2022 u usporedbi s Q4 2021 — što znači da nam se korisnici vraćaju nazad!
Ali, zašto je ovo važno? Iz razloga što je više korisnika koji participiraju i gledaju turnire na VeraEsportsu, možemo više testirati VeraViews beta verziju kroz Brightcove. Ovo nam pruža superiorne analitičke podatke,koje možemo predstaviti novim klijentima kako bi smo dokazali da je VeraViews market lider u prevenciji prevara u oglašavanju. To je pravi ciklus većeg prometa > više B2B korisnika > i više usvajanja VeraViewsa.
Na VeraEsportsu, u isto vrijeme vidimo povećanje korisnika sa Zapada, iz Sjedinjenih Američkih Država, Velike Britanije, Njemačke, Australije i Francuske,s tim da su sve navedene države u top 10 po broju korisnika u Q1 2022! Svi navedeni podaci su izvučeni is našeg Google Analytics izvještaja.
Što nas čeka u Q2 ?
Q2 bi trebao biti sličan Q1 2022a,a naši produkt ciljevi uključuju live puštanje tehnologije PoV pravim korisnicima kroz Brightcove po završetku beta testiranja,stvaranje pametnih ugovora za NFT-ove s omogućenim PoV i razvoj našeg dugo očekivanog NFT market placea.
Također ćemo krenuti s VeraCardom, omogućujući direktni fiat off-ramp za $VRA, te ćemo nastaviti s poboljšanjima na VeraEsportsu. Ovo podrazumijeva traženje,te dočekivanje i pozdravljanje novih gaming partnera.
Što se tiče komunikacija, i dalje ćemo fokus stavljati na transparentnost te ćemo redovno imati AMA-e na Discordu kao i na drugim kanalima. Povećat ćemo broj eksternih podcasta na kojima se pojavljujemo.
A sada kada napokon svijet ponovo otvara svoja vrata, bit ćemo ponovo svuda prisutni!Imamo preko 10 događaja uživo na našem radaru za 2022 te ćemo pohoditi događanja u Esportsu,ad techu i blockchainu + NFT industriji-uskoro novi detalji!
Na kraju,na zatvaranju iznimno uspješnog tromjesječja za Verasity,zahvaljujemo se našoj zajednici,developerima i VeraLeaderima!
Comments
Post a Comment