Verasity ve VeraEsports 2022 1. Çeyrek Özeti


 

 

Yeni bir çeyreğin başındayız ve 2022 şimdiden uçup gidiyor gibi geliyor. Verasity ve VeraEsports 1. çeyrekte önemli bir büyüme kaydetti ve sadece yol haritası hedeflerimize ulaştığımızı değil aştığımızı da bildirmekten memnuniyet duyuyoruz.

Burada, yol haritamıza ve 2022'nin ilk çeyreğinde hedeflerimize nasıl ulaştığımıza hızlıca göz atacağız.

Ayrıca, 1. çeyrek boyunca kat ettiğimiz diğer önemli kilometre taşlarına ve bunların iş hedeflerimize ve stratejimize nasıl uyduklarına daha yakından bakıyor olacağız. Öncedlikle ürün güncellemelerimizi inceleyerek başlayalım.

 

Ürün Güncellemeleri

 

1. çeyrek boyunca, Brightcove ekosistemi aracılığıyla VeraViews Reklam Teknolojisi Çözümlerinden yararlanmak isteyen yayıncılar için birkaç önemli özelliğin kullanıma sunulmasıyla birlikte ürün geliştirmede odak noktamız büyük ölçüde devam eden Brightcove entegrasyonumuz oldu.

 

Yapılan iyileştirmeler, işletmelerin Brightcove aracılığıyla çözümlerimizden yararlanmasını ve bir dizi raporlama ve analitik özelliklerine erişmesini mümkün olduğunca kolaylaştırmak için tasarlanmıştır. Bu, Verasity'nin iş verimliliği ve büyümesi için çok önemlidir - zira VeraViews kullanan reklamları yayınlayan şirketler Verasity için gelir üretirler, biz de bunu daha sonra $VRA Geri Satın Almasında ve Yakımında kullanırız.

 

Her bir ürün yol haritası öğesini inceleyelim ve 2022'nin ilk çeyreğinde bu öğeleri nasıl tamamladığımızı değerlendirelim.

 

1. Brightcove Yayıncıları İçin Yönetici Paneli

 

 

VeraViews yönetici paneli, Brightcove müşterileri için PoV'nin kolay uygulanmasını sağlar.

 

 

Yukarıdaki ekran görüntüsünde gösterilen VeraViews yönetici paneli, yayıncıların web varlıklarını ve reklam kanallarını yönetmelerine, VeraView'leri tek bir dokunuşla etkinleştirmelerine veya devre dışı bırakmalarına, reklam kampanyaları için VeraViews kurmalarına ve kullanılan video oynatıcıyı seçmelerine olanak tanır.

 

Birçok yayıncı ve marka birden fazla web sitesini yönetir, biz de onların reklam kampanyalarını VeraViews Dashboard'da bir araya getirmelerini kolaylaştırıyoruz.

 

VeraView'leri etkinleştiren Brightcove Player için oluşturması basit bir eklenti koduyla Brightcove Pazaryeri aracılığıyla entegre etmeyi seçtikten sonra VeraView'leri kurmak sadece birkaç dakika sürüyor. Kurulum işlemi sırasında yayıncılar bize Brightcove'dan Oyuncu Kimlikleri sağlayabilir ve aşağıda değineceğimiz gibi VeraView'leri ve reklam sunma analizlerini kolayca izlemek için eklenti yapılandırmaları oluşturabilir.

 

VeraViews Yönetici Paneli şu anda ilk versiyonu ile Brightcove yayıncıları tarafından canlı olarak kullanılmaktadır. Bizim için çok önemli olan bu dönüm noktasına 2022'nin ilk çeyreğinde ulaşmış olmaktan mutluluk duyuyoruz; böylelikle ilk VeraViews müşterilerini bünyemize katmamızı ve bunu görüp çözümümüzden yararlanmak isteyen yeni müşterilere pazarlama ve satış yapabilmemizin teminatı olacak.

 

İlk kurumsal kullanıcılardan gelen geri bildirimlerin ardından, sürekli iyileştirmeler yapacağız ve gerektiğinde yeni işlevler ekleyeceğiz. Ayrıca, Yönetici Paneline daha fazla ekip üyesinin eklenmesine, ödemelerin işlenmesi için seçenekler eklenmesine ve yayıncı profillerinin uyarlanmasına olanak tanıyan işlevler de ekliyoruz.

 

2. Brightcove yayıncıları için Analitik Paneli

 

 

 

Reklam kampanyalarının başarılı olması ve yayıncıların VeraView'lerin gücünü görmeleri için, yerinde ayrıntılı reklam sunma analitiği izlemesi olması gerekir.

Analitik Kontrol Paneli, yönetici panelinde bulunur ve toplam gösterimler, geçerli gösterimler (yani, PoV aracılığıyla sahtekarlığın önlenmesinden sonra geçerli olduğu düşünülen gösterimler), eCPM(Etkin Bin Gösterim Başına Maliyet) ve yayıncının reklam kampanyalarından elde edilen gelir gibi verileri gösterir. Bu analizler, müşterinin takip ettiği her bir web sitesi URL'si için oyuncu kimliğiyle tanımlanan şekilde gösterilir.

 

VeraViews Analitik Paneli, yayıncıların pazar lideri bir reklam teknolojisi yığınından bekleyebilecekleri tüm işlevleri sunar ve 2022'nin geri kalanında Yönetici Paneli ve Analitik Panel'de herkese açık veya yayıncıya yönelik belgeler oluşturmaya çalışacağız.

 

Bu, iki amaca hizmet edecektir: 1) Kurumsal ortaklarımızın VeraViews reklam yığınını sorunsuz bir şekilde eklemesini ve kullanmasını sağlamak 2) Topluluğumuza belirli bileşenlerimizi ve o andaki durumlarını daha fazla görünür kılmak.

 

Yayıncılar ayrıca analizlerini görüntülemek için tarih aralığını seçebilir ve verilerini izleme amacıyla bir CSV dosyası olarak dışa aktarabilir; bu, yayıncıların zamanında sunulan geçerli reklamlar için ödeme almalarının temel bir bileşeni olacak ve VeraView'in bugüne kadarki en önemli USP(pazarda ayrıştıran özellik)'lerinden biri olacak.

 

3. İlk Brightcove Müşterileri ile Kapalı Beta

 

Yukarıda paylaşılan bilgilerden ve ekran görüntülerinden de görebileceğiniz gibi, şimdi VeraViews Reklam Teknolojisi Yığını için ilk Brightcove Müşterilerine kapalı beta sunma konumundayız.

 

Platformumuzu stres testi için VeraEsports içeriği için kullandığımız kendi VeraViews yinelememiz de dahil olmak üzere, bu betanın ilk test kullanıcıları ile birlikte yayında olduğunu duyurmaktan mutluluk duyuyoruz. VeraEsports içeriğimiz artık Brightcove aracılığıyla host ediliyor, bu da VeraView'leri açmamıza ve müşterilerimize sunulacak işlevleri keşfetmemize olanak tanıyor.

 

Bu test süresi, kurumsal müşteriler için Reklam Teknolojisi Yığınımızı geliştirmek için çok önemlidir. Bildiğiniz gibi, VeraEsports bu süreçte temel bir rol oynuyor, özel turnuvalarımız aracılığıyla trafiği yönlendiriyor ve VeraViews'in reklam sahtekarlığını önlemeyi geniş ölçekte nasıl ele aldığını test etmemizi sağlıyor. Trafik ve görüntüleme açısından VeraEsports kullanıcı büyümemizi aşağıda daha ayrıntılı olarak değerlendiriyor olacağız.

 

4. VeraEsports — Turnuva Oluşturma Akışı İyileştirmeleri

 

VeraEsports, turnuva oluşturma akışında iyileştirme talepleri aldı, bu değişiklikler de artık kullanıcılarımızın platformda gezinmesini ve kendi Esports turnuvalarına ev sahipliği yapmasını kolaylaştırıyor. Bu, kullanıcı tarafından oluşturulan içeriği artırma ve çeşitli Esports oyunları için hem büyük organizasyonlar hem de topluluklar tarafından düzenlenen turnuvalara ev sahipliği yapma konusundaki daha geniş stratejimizin bir parçası!

 

5. VeraWallet — Hesap Hareketleri Geçmişi Dışa Aktarma İşlevi

 

1. çeyreğin başlarında, VeraWallet'teki hesap işlem geçmişinin artık basit raporlama ve Koinly gibi hizmetlere entegrasyon için kolayca bir CSV dosyası olarak dışa aktarılabileceğini duyurduk.

Bu özellik, $VRA sahiplerinin stake ödüllerini takip etmelerine, gelen ve giden işlemleri incelemelerine ve vergi raporlaması veya yılsonu hesapları için izleme ve ödül kazanmalarını yönetmelerine yardımcı olacak.

 

6. VeraWallet — Otomatik KYC / Canlı Sohbet İşlevselliği

 

Otomatik KYC, 2. Çeyrek boyunca bölge bölge yayılmaya devam edecek. Bu işlevin tam olarak kullanıma sunulmasını, ilk olarak Q2 yol haritası hedefi olan VeraEsports için Canlı Sohbet işlevinin kullanıma sunulmasıyla 1. çeyrekte kısmen değiştirdik.

 

Bu, 2022'nin ilk çeyreği boyunca ev sahipliği yaptığımız VALORANT Şampiyonlar Turu ve GalAxie Kupası canlı turnuvaları için önceliklendirildi. Canlı sohbet işlevi, aşağıda açıkladığımız gibi, VeraEsports platformunda kullanıcıların elde tutulmasına kuşkusuz önemli bir katkıda bulundu.

 

VeraEsports Güncellemeleri

 

 

The VCT 2022 APAC is a major event on the Esports calendar.

 

2022 1.Çeyrek’te Riot Game'in VALORANT Champions Tour 2022 APAC bölgesi ile turnuvaları duyurduk ve ayrıca The Gaming Company ile birlikte GalAxie Cup 2022'ye ev sahipliği yaptık.

VALORANT Şampiyonlar Turu 2022 APAC, espor takviminde oldukça popüler bir etkinliktir ve VeraEsports'un profilini önemli ölçüde katkıda bulunmaktadır. Bu, aşağıda ayrıntılı olarak değerlendireceğimiz VeraEsports'a daha fazla kullanıcı çekmemizi ve elde tutmamızı sağlayan bir faktör oldu.

 

VeraEsports'ta yayın ve turnuvalar için sunduğumuz oyunları genişletmeye devam ediyoruz ve VeraEsports'a yeni başlıklar da dahil olmak üzere yeni ve heyecan verici içerikler getirmek için oyun geliştiricileriyle görüşüyoruz. Bu, 2022'de süregiden bir dönüm noktası ve yeni VeraEsports Başkanımız Perry için önemli bir odak noktası olacak.

 

2022 1.Çeyrek’teki Diğer Önemli Kilometre Taşları

 

Yol haritamızdaki ilerleme önemli, ancak 2022'nin ilk çeyreğinde konuşulması gereken daha çok haber var! 2022 yılının ilk çeyreğine kadarki en büyük kilometre taşlarımızdan biri Çin'de PoV Patent onayıydı.

 

Proof of View teknolojimiz, Çin Halk Cumhuriyeti Ulusal Fikri Mülkiyet İdaresi tarafından yapılan bir incelemeyi geçerek Çin'de onaylanan blockchain teknolojisi patentine dayalı ilk reklam teknolojisi modülü oldu!

 

Çin'de şimdi yayınlanacak olan patent başvurusu, "Blockchain aracılığıyla Proof of View için Sistem ve Yöntem" başlığını taşıyor. PoV değerlendirmesini 5 Ocak 2022'de geçti ve sonucu burada Çince veya İngilizce olarak görüntülenebilir.

 

Borsa listelemeleri tarafında, Huobi Global, Crypto.com (SuperCharger etkinliklerine alınmak da dahil), Poloniex, Phemex’de listelendik ve StrikeX Cüzdanına $VRA olarak entegre olduk.

 

VeraEsports Başkanı olarak Perry Smith, Mart ayının başlarında görevine başladı. Perry, Esports sektörüne sunduğumuz çözümlerin uyumlanması ve talebin büyütülmesi için ekibe katıldı ve Esports endüstrisindeki deneyim zenginliğini, bağlantılarına da beraberinde getirdi.

 

Ayrıca Staking Programımızın %18,25 oranında 2023'e kadar uzatılmasını taahhüt ettik. Bu değişiklikler bugünden itibaren (1 Nisan 2022) yürürlüğe girmiş oluyor.

 

Son olarak, Bithumb’daki listeleme uyarımızı, denetimde yaptığımız açıklamalarımızın güncel olduğundan ve mevcut dönüm noktalarımızı yansıttığından emin olmak için Xangle ile yakın bir şekilde çalışarak çözdük.

 

 

2022 1.Çeyrek Sosyal, Pazarlama ve İletişimin Kilometre Taşları

 

 

 

 

1. çeyrekte ayrıca Verasity'nin sosyal medyadaki varlığı, kanal büyümesi ve basında yer alma girişimleri için bir dizi kritik dönüm noktasına ulaştık. Ocak 2022'de Elliot Hill'i İletişim Direktörü olarak ekibe dahil ederek iletişim yeteneklerimizi de geliştirdik.

 

2022 yılının ilk çeyreği boyunca Forbes, Entrepreneur, Esports Insider, Nasdaq, CoinTelegraph, Yahoo! Finans, The Drum ve daha fazlası. Bu, medya varlığımız ve kapsamımızda bir strateji değişikliğini de temsil ediyor.

 

İletişim Direktörümüz Elliot Hill'in daha önce paylaştığı gibi, Verasity markasının sektör liderleri arasında hızlıca tanınmasını sağlamak için bu çalışmalar çok önemli ve 2022'nin geri kalanında aynı çalışmalar büyüyerek devam edecek. Ayrıca bir dizi podcast yapıldı ve çok daha fazlasını da planladık.

 

Verasity.io sosyal ağlarında, Twitter'da 250 bin takipçi ile önemli bir dönüm noktasına ulaştık ve 10 bin üye ile de Partner statüsündeki Discord kanalımızı devreye aldık. Muhtemelen bu platformdaki en önemli büyüme ölçütü olan Twitter gösterimlerimiz, hızlı bir oranda büyümeye devam ediyor ve 2022'nin ilk çeyreğinde yaklaşık 16 milyon gösterim (tam olarak 15.790.000!) ve Twitter'da 70.000'den fazla mention aldı!

 

 

 

 

Yukarıda bahsedildiği gibi, VeraViews için beta test aşamamıza devam ederken, trafiği ve etkileşimi VeraEsports'a yönlendirmenin önemi artıyor. Bu, turnuva yayın stratejimizin temelini oluşturdu ve sektördeki benimsenmemizi ilerletmek için Perry Smith'in Esports Başkanı olarak atanmasını gerektirdi. Ancak, kullanıcıları VeraEsports sitesinde tutma şeklimizde de iyileştirmeler yapmaktayız.

 

2022'nin ilk çeyreğinde, VeraEsports'taki girip hemen çıkma oranımızı(bounce rate) 2021'in dördüncü çeyreğindeki %74,69'dan %25,64'e kadar %65,67 gibi muazzam bir düşüşe imza attık. Hemen çıkma oranlarına ve bunların önemine aşina olmayanlar için, bounce rate, sadece birkaç saniye kaldıktan sonra bir web sitesinden ayrılan kullanıcıların tüm kullanıcıya oranına deniyor ve %26-40 arasında bir hemen çıkma oranı uzmanlar tarafından mükemmel olarak kabul ediliyor.

 

Yüksek bir hemen çıkma oranı, özellikle bir eğlence platformu için son derece olumsuz bir göstergedir ve bu nedenle platform iyileştirmelerinin hemen çıkma oranımızı önemli ölçüde azaltmamızı ve kullanıcıları pazarlama endüstrisinde mükemmelin üzerinde olarak kabul edilen bir oranda tutmamızı sağlamasından gurur duyuyoruz!

 

Bu, canlı sohbet işlevi, gibi yeni özelliklerimizin ve VeraEsports'a getirdiğimiz turnuvaların kullanıcıları çok daha yüksek oranda elinde tutabildiği anlamına geliyor.

 

Benzer şekilde, VeraEsports ortalama oturum süremiz 2021'in 4. çeyreğine kıyasla 2022'nin ilk çeyreğinde %37,53 arttı ve kullanıcı başına oturum sayısı da 2021'in 4. çeyreğine kıyasla 2022'nin ilk çeyreğinde %17,59 arttı - bu, kullanıcılarımızın daha fazlası için geri gelmeye devam ettiğini gösteriyor!

 

Peki bu neden önemlidir? VeraEsports'ta turnuvalara gerçekten katılan ve izleyen kullanıcı sayısı arttıkça, Brightcove aracılığıyla VeraView'leri beta sürümünde daha fazla test edebiliriz. Bu bize, VeraViews'in reklam dolandırıcılığını önlemede bir pazar lideri olduğunu kanıtlamak için yeni müşterilere götürebileceğimiz üstün analitik verilere erişim sağlar. Bu, daha fazla trafik > daha fazla B2B kullanıcısı > ve VeraView için daha fazla benimsenmeden oluşan erdemli bir döngü oluşturmaktadır.

 

VeraEsports'ta aynı zamanda, Amerika Birleşik Devletleri, Birleşik Krallık, Almanya, Avustralya ve Fransa'nın, VeraEsports ziyaretçilerinin geldiği en iyi 10 ülke arasına girmesiyle birlikte, 2022 1. Çeyrek’te batı coğrafyalarından gelen kullanıcılarımızda da belirgin bir artış görüyoruz.! Yukarıdaki verilerin tümü Google Analytics raporlarımızdan alınmıştır.

2. Çeyrekte Bizi Bekleyen Neler Var?

 

2022 2.Çeyrek , 1.Çeyrek ile benzer şekilde yürütülmek için ayarlandı ve ürün hedeflerimiz, beta testimizin tamamlanmasının ardından Brightcove aracılığıyla gerçek müşterilere PoV'nin canlı olarak sunulmasını, NFT'ler için PoV etkin Akıllı Sözleşmelerin oluşturulmasını ve bizim merakla beklenen NFT Pazaryerini geliştirmemizi içeriyor.

 

Ayrıca, $VRA için doğrudan fiat karşılığını etkinleştiren VeraCard'ı piyasaya sürecek ve VeraEsports genelinde iyileştirmelerimize devam edeceğiz. Bu iyileştirmeler, yeni oyun ortaklıkları aramayı ve kurmayı da kapsayacak.

 

İletişim tarafında, Discord ve diğer kanallarda düzenli AMA'lar yaparak şeffaflığa odaklandığımızı yineleyeceğiz. Ayrıca yayınladığımız harici podcast'lerin sayısını da artıracağız.

 

Sonunda, dünya kapılarını bir kez daha açtığına göre, artık dışarı çıkıyoruz! 2022 için radarımızda 10'dan fazla yüz yüze etkinliğimiz var ve Esports, Reklam Teknolojisi ve Blockchain + NFT endüstrisindeki etkinliklere katılacağız – bunlarla ilgili daha fazla ayrıntı gelecek.

 

Bu vesileyle, Verasity için son derece başarılı bir çeyreği kapattıkları için tüm topluluğumuza, geliştiricilere ve VeraLider'lere çok teşekkür ederiz!


Comments

Popular posts from this blog

VRA Tokenomics Update